آدمها با دلایل خاص خودشان به زندگی ما وارد میشوند !
و با دلایل خاص خودشان از زندگی ما میروند !
نه از آمدنها زیاد خوشحال باش، نه از رفتنها زیاد غمگین
تا هستند دوستشان داشته باش
به هر دلیلی که آمدهاند
به هر دلیلی که هستند
بودنشان را دوست داشته باش
بیهیچ دلیلی ...
شادمانیهای بی سبب ؛
همین دوست داشتنهای بیچون و چراست !
#سید_محمد_کوچک
سید محمد کوچک
seyed mohamad kochak
#4M
خاطره روز ۹ بهمن ۱۳۹۷...
ما را در سایت خاطره روز ۹ بهمن ۱۳۹۷ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 115